06 června 2015

Narozeninová soutěž o Dračí oči - Pramen moci















Existuje věc, kterou mám osobně velmi ráda - vyhrávání knih. Občas se mi poštěstí, občas ne - a nedávno zrovna ano. Díky soutěži albatrosmedia na instagramu jsem vyhrála náhodnou podepsanou knihu. Merlinužel, třetí díl série, kterou jsem vůbec nečetla a kterou upřímně ani nemám v plánu číst. Jenže co s knihou, kterou člověk nemá v plánu číst, knihovnu má malou? A tak jsem se ji rozhodla poslat dál.

Proč? Nu, protože ráda někomu dělám radost - a taktéž mám narozeniny, což ve zkratce znamená ještě méně místa pro knihy (ne že bych je teď neměla mimo knihovny i na parapetě a psacím stole).

Jak? Jednoduše. O něco níže naleznete formulář, tam vyplníte jméno, email a případně i něco dalšího, pokud máte zájem. Bonusové body do slosování (ano, bude se losovat) získáte okomentováním libovolného článku či tím, že se stanete (či jste) mým pravidelným čtenářem (nicméně stále je to nepovinné, pokud chcete, tak tam do toho políčka jen dopíšete přezdívku/údaje tu na bloggeru).

Pro koho? Pro všechny s doručovací adresou v ČR. Jinde žijícím se omlouvám, nicméně pošta je pošta a poštovné mě i tak poněkud štve, ale to patrně dobře znáte.

Od kdy do kdy? Od 6.6. do 16.6. 2015. Ať máte léto o jednu krásnou knihu bohatší. Vyhodnocení pak proběhne v následujících dnech tady na blogu a vítězi taktéž pošlu e-mail, ten má také tři dny na odpověď, jinak budu losovat jiného výherce. 

FORMULÁŘ

1 komentář:

Děkuji za každý komentář. :)

 
 
Blogger Templates